Jau vairākus gadus reklāmas speciālists Alberts Jodis lolo ideju par īpašu VITRUM reklāmas bibliotēku, kas apkopotu dažāda laika reklāmas drukātajos medijos, sniedzot sabiedrībai ieskatu šo reklāmu daudzveidībā, attīstībā un sniegtu paliekošu vēstījumu sabiedrībai un izziņas avotu reklāmas speciālistiem un interesentiem. Jodis atzīst, ka nav atmetis cerību arī par to, ka šis projekts varētu kļūt starptautisks un iziet arī no Latvijas robežām.
“Šobrīd mēs visi dzīvojam tajā laikā, ko var saukt par “bezmaksas interneta laikmetu”, līdz ar to mums mazāk interesē drukātie mediji, taču, manuprāt, spēks ir informācijas daudzveidībā, reklāmas daudzveidībā un es uzskatu, ka sabiedrība vēl ir gatava maksāt par jaunu, kvalitatīvu un izsmeļošu saturu,” runājot par tendencēm medijos, norāda A. Jodis.
Viņš norāda, ka, lai arī pagaidām VITRUM reklāmas bibliotēku plānots atklāt tikai Latvijā, nākošais mērķis varētu būt starptautisks projekts, kas apkopotu drukātos medijos visā Eiropā.
“Reklāmas vēsture ir pietiekami daudzveidīga, interesanta un mēs katru dienu varam vērot to, kā tā mainās, kā mainās patērētāju attieksme pret reklāmu, kā reklāma veidojas par jaunas kultūrvides pamatu, kā tā kļūst par produktu pārdošanas neatņemamu sastāvdaļu,” saka A. Jodis.
VITRUM reklāmas bibliotēka būs atskats uz drukātās reklāmas attīstību – izaicinājumiem tolaik un tagad, reklāmas veidiem, to, kas bija aktuāls pirms divdesmit gadiem un kas ir aktuāls šodien.
VITRUM reklāmas bibliotēka aicina projektā iesaistīties ikvienu iedzīvotāju, kas varētu pilnveidot bibliotēkas klāstu ar avīzēm un žurnālus, lai apkopotu tajās atrodamās reklāmas un izstādītu tās īpaši izgatavotās vitrīnas, kas izglītotu sabiedrību un sniegtu paliekošu vēstījumu sabiedrībai.
4
630 skatījumi