Veiksmīga mārketinga pamats ir tirgus pētījums, ar kura palīdzību iespējams noskaidrot produkta un pakalpojuma pieprasījumu, klientu attieksmi, kā arī rast atbildes uz daudziem citiem uzņēmuma attīstībai svarīgiem jautājumiem. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) vadītājs Alberts Jodis uzsver – tuvojoties Jaunajam gadam, daudzi uzņēmumi steidz veikt jaunus tirgus pētījumus, kas palīdzētu tiem pieņemt stratēģiski […]
Alberts Jodis
-
-
by admin 0 Comments
Šajā dinamiskajā tirgū un pieaugošajā konkurencē katram uzņēmumam ir svarīgi sasniegt potenciālo pircēju uzmanību. Un visefektīvākā metode, lai sasniegtu šo mērķi, ir integrētais mārketings. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – integrētais mārketings ir mārketinga stratēģija, kas uzsver zīmola galvenās vērtības. “Atšķirībā no citiem mārketinga veidiem, integrētais mārketings nozīmē, ka zīmols gan televīzijā, gan […]
-
by admin 0 Comments
Strauji tuvojoties Ziemassvētku laikam, vairums jau savlaicīgi sāk domāt par dāvanu iegādi. Liela interese pirms šiem svētkiem parādās par dāvanu kartēm, kurās ieguldītā summa būs ar atdevi. Arī Biznesa Akadēmija piedāvā iegādāties dāvanu karti tiešsaistes un neklātienes apmācībām, tādējādi parūpējoties par to, ka dāvanas saņēmējs iegūst profesionālas zināšanas un prasmes, kas palīdzēs viņa personības un […]
-
by admin 0 Comments
Ņemot vērā to, ka novembris ir Latvijas patriotu mēnesis, birojs “Latvijas Produkts” šajā laikā aicina cienīt savu valsti un atbalstīt pašmāju ražotājus, izvēloties vietējo produkciju. Lai arī jau tagad liela daļa Latvijas iedzīvotāju apzināti izvēlas vietējā ražojuma produktus, tādējādi atbalstot pašmāju ražotājus, birojs aicina ikvienu izvēlēties kvalitatīvu vietējo pārtiku. “Jo vairāk patērēsim pašu ražoto, jo […]
-
by admin 0 Comments
Lai arī jaunākie Covid-19 ierobežojumi paredz stingrākus ierobežojumus izglītības jomā, nosakot, ka turpmāk arī profesionālā pilnveide pieaugušajiem notiks attālināti, tas nav mazinājis cilvēku interesi par zināšanu un prasmju pilnveidošanu. Kā liecina “Biznesa Akadēmijas” novērojumi, jaunu prasmju apgūšana joprojām daudziem ir prioritāra un daudzi saredz tiešsaistes apmācību kā ērtu veidu parūpēties par savu profesionālo izaugsmi. Šobrīd […]
-
by admin 0 Comments
Lai arī pašmāju ražotāji piedāvā daudzpusīgu preču un pakalpojumu klāstu, ne vienmēr tiek izcelts, ka šīs preces ir ražotas Latvijā. Kā no gadu uz gadu liecina biroja “Latvijas Produkts” veiktās aptaujas, patērētāji labprāt izvēlas vietējo produkciju, kura marķēta ar kvalitātes zīmi, tādējādi gūstot pārliecību, ka izvēlas vislabāko sev un savai ģimenei. “Patērētāji arvien biežāk vēlas […]
-
by admin 0 Comments
Publicitāte nav tikai par uzņēmuma tēla atpazīstamību, bet arī par sabiedrības izpratni par organizāciju, kā rezultāta tiek stiprināts organizācijas prestižs un reputācija. Nacionālā mediju grupa (NMG), kas ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, ar publicitātes pakalpojumiem nodarbojas jau ilgstoši un to klienti atzīst, ka sadarbība ar NMG […]
-
by admin 0 Comments
Mūsdienās arvien biežāk tiek runāts par uzņēmuma zīmola veidošanu un tā nozīmi kompānijas tālākajā attīstībā. Redzot vietējo zīmolu pārmaiņas, jāsecina, ka uzņēmumi arvien biežāk cenšas savu publisko seju pielāgot patērētāju aktuālajām prasībām. Lai arī zīmola izmaiņas vienmēr būs patērētājiem interesantas, daudz svarīgāk mūsdienās ir uzņēmuma klātesamība sociālos medijos – to atzinuši vairāki patērētāji, aicinot nosaukt […]
-
by admin 0 Comments
Lai arī lielākoties pircēji produktus izvēlas pēc to kvalitātes un cenas attiecības, tomēr liela uzmanība tiek pievērsta arī produkta sastāvam un produkta izcelsmes valstij. Birojs “Latvijas Produkts” norāda – ir būtiski pieaugusi produkta izcelsmes valsts nozīme – šim kritērijam tiek pievērsta arvien lielāka uzmanība. Birojs “Latvijas Produkts” vienmēr ir aicinājis atbalstīt vietējos ražotājus un patērētājus […]
-
by admin 0 Comments
Birojs “Latvijas Produkts” jau samērā ilgstošu laika periodu sniedz atbalstu vietējiem ražotājiem un pakalpojumu sniedzējiem, piešķirot tiem ne tikai nacionālās kvalitātes zīmes, bet sniedzot tiem arī plašas publicitātes iespējas, tādējādi popularizējot Latvijas preces, par kurām rezultātā parādās ļoti liela patērētāju interese. Arī paši ražotāji atzīst, ka kopš dalības “Latvijas Produkts” programmā, pieaugusi interese par viņu […]
-
by admin 0 Comments
Saikne starp darba tirgu un izglītības sistēmu vienmēr ir bijusi ļoti stipra, un neapšaubāmi, ka uzņēmumiem ļoti nozīmīga ir iespējas darbinieku tālākizglītībai. To atzīst arī darba devēji, kuri iegulda līdzekļus savu darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanā un izmanto tieši “Biznesa Akadēmijas” apmācības un kursus. Pieaugot pieprasījumam pēc kvalificēta darbaspēka, pieaugusi arī apmācību loma un vairums darba devēju […]
-
by admin 0 Comments
Lai saglabātu konkurētspēju darba tirgū, arvien vairāk uzņēmēju un darbinieku izvēlas pilnveidot savas zināšanas, apmeklējot dažādus seminārus vai apmācības. “Biznesa Akadēmijas” novērojumi liecina, ka pieprasījums pēc apmācībām rudenī ir pieaudzis – it īpaši pēc tiešsaistes apmācībām. Tā ir iespēja ne tikai ietaupīt laiku, bet arī nodrošināt to, ka mūsu zināšanas ir atbilstošās darba tirgus vajadzībām. […]