Mūsdienās arvien biežāk tiek runāts par uzņēmuma zīmola veidošanu un tā nozīmi kompānijas tālākajā attīstībā. Redzot vietējo zīmolu pārmaiņas, jāsecina, ka uzņēmumi arvien biežāk cenšas savu publisko seju pielāgot patērētāju aktuālajām prasībām. Lai arī zīmola izmaiņas vienmēr būs patērētājiem interesantas, daudz svarīgāk mūsdienās ir uzņēmuma klātesamība sociālos medijos – to atzinuši vairāki patērētāji, aicinot nosaukt faktorus, kas tiem svarīgi zīmolos.
Nacionālā mediju grupa (NMG), kas ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, ar publicitātes pakalpojumiem nodarbojas jau ilgstoši un to klienti atzīst, ka sadarbība ar NMG ir stiprinājusi uzņēmuma reputāciju un palīdzējusi zīmola attīstībā.
Izvēloties sadarbību, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja strādāt pie sava zīmola kopā ar populārākajiem NMG portāliem. Papildus tam informācija par uzņēmumu nonāk sociālā tīkla “Facebook” biznesa lapās. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī un tuvākajā nākotnē plānots šo skaitu vēl palielināt.
Tā kā NMG sastāv no dažādu specifikāciju portāliem, tas padara auditoriju vieglāk segmentējamu, līdz ar to uzņēmumiem ir daudz vieglāk sev vēlamo ziņojumu ar reklāmas un publicitātes palīdzību nodot konkrētai mērķa auditorijai, tāpēc komunikācija ir daudz efektīvāka.
NMG vadītājs Alberts Jodis uzsver, ka zīmola tēls un atpazīstamība veidojas ne tikai no aktīvas darbības uzņēmuma sociālajos medijos, bet arī ārpus tās, jo koncentrējoties uz iekšējiem publicitātes resursiem, uzņēmumi pat neapzinās, cik daudzus potenciālos klientus tie zaudē.
“Zīmola atpazīstamība ir neatņemami svarīgs elements, veidojot zīmola stratēģiju. Zīmola atpazīstamība ir elements, kas pakāpeniski rada uzņēmuma lojalitāti un zīmola piederību,” uzsver A. Jodis.
Plašāka informācija par NMG skatāma šeit: www.nmg.lv un pieteikuma anketa sadarbībai: http://pieteikums.lv/mediji
1 670 skatījumi