Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Edmunds Pošers: Jaunais pārdošanas modelis – saskaņā ar cilvēka dabu nevis konfliktā ar to

Publicitātes materiāls

Edmunds Pošers, PĀRDOŠANAS AKADĒMIJAS dibinātājs, savā tiešsaistes uzstāšanās reizē 17. oktobrī biznesa konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” iepazīstināja ar jaunu pārdošanas modeli, kas pielāgojas cilvēka dabai, nevis konfliktē ar to. Viņš uzsvēra, ka mūsdienu pārdošanas stratēģijām jābūt vērstām uz dabisku un abpusēji izdevīgu komunikāciju, lai klients nejustos spiests vai manipulēts.

“Pārsvarā cilvēki domā, ka pārdevējs ir tas, kurš cenšas citus piečakarēt, kaut ko iesmērēt. Tas pārsvarā ir radies no novecojušas pārdošanas metodes,” sacīja Pošers. Viņš skaidroja, ka šie stereotipi ir jālauž, jo tie traucē veidot uzticamu attiecību starp pārdevēju un klientu. Konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” viņš aicināja pārdevējus atteikties no agresīvām taktikām un pievērsties klienta vajadzību izpratnei.

“Cilvēkiem patīk pirkt, bet viņiem nepatīk, ka viņiem pārdod,” turpināja Pošers. Viņš uzsvēra, ka veiksmīga pārdošana nozīmē radīt apstākļus, kuros klients pats vēlas iegādāties produktu vai pakalpojumu. Tas panākams, fokusējoties uz klienta interesēm un nodrošinot viņam vērtīgu informāciju, nevis mēģinot piespiest pieņemt lēmumu. Šī pieeja, kā norādīja Pošers konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024”, veicina ilgtermiņa attiecības un klientu lojalitāti.

“Klientam neinteresē ne jūs, ne jūsu produkts, viņam interesē tikai viņš pats. Viss fokuss uz klientu, nevis produktu vai kompāniju,” uzsvēra Pošers. Viņš aicināja pārdevējus koncentrēties uz to, kā viņu piedāvājums var risināt klienta problēmas vai apmierināt viņa vajadzības. Tādejādi pārdošanas process kļūst par sadarbību, nevis vienpusēju mēģinājumu pārliecināt.

Uzstāšanās laikā “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” Pošers dalījās ar praktiskiem padomiem, kā veidot pārdošanas stratēģijas, kas harmoniski saskan ar cilvēka dabu. Viņš norādīja, ka empātija, aktīva klausīšanās un autentiskums ir galvenie elementi veiksmīgā komunikācijā ar klientu. Pielietojot šīs metodes, pārdevēji var ne tikai palielināt pārdošanas apjomus, bet arī veidot pozitīvu uzņēmuma tēlu.

Noslēgumā Edmunds Pošers aicināja visus pārdošanas profesionāļus pārdomāt savas pieejas un pielāgoties jaunajam pārdošanas modelim. Viņa prezentācija konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” sniedza vērtīgus ieskatus par to, kā, sadarbojoties ar klientu un respektējot viņa vajadzības, iespējams sasniegt labākus rezultātus. Šī pieeja ne tikai palielina klientu apmierinātību, bet arī veicina ilgtermiņa biznesa panākumus.


928 skatījumi