Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Elīna Pelčere: 6 ģenialitātes pārdošanā. Kādai vajadzētu būt pārdošanas komandai, lai tā sasniegtu rezultātu

Publicitātes materiāls

Elīna Pelčere, TRAINING LAB līdzdibinātāja un izaugsmes trenere, savā tiešsaistes uzstāšanās reizē 17. oktobrī biznesa konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” iepazīstināja ar konceptu par sešām ģenialitātēm, kas piemīt katram cilvēkam. Viņa izskaidroja, kā atklāt savas “superspējas”—divas galvenās stiprās puses, kurās cilvēks jūtas savā elementā, kā arī divas izstrādātas kompetences, kas, attīstot, var palīdzēt sasniegt izcilus rezultātus. Pelčere arī pievērsās divām frustrācijas zonām, kurās ilgstoša atrašanās var radīt izdegšanu un konfliktus komandā.

“Ģenialitāšu iedalījums: ģenialitāte ir kaut kas tāds, kas mums nāk viegli. Procesi, kurus mēs darām, sagādā mums prieku un beigās jūtam gandarījumu. Kompetence ir kaut kas, ko esam iemācījušies, bet ilgtermiņā zūd motivācija. Frustrācija—spējam darīt, bet prasa daudz resursus; ilgtermiņā izdegam, prokrastinējam,” skaidroja Pelčere. Viņa uzsvēra, ka izpratne par šo iedalījumu palīdzēs cilvēkiem labāk izmantot savas stiprās puses un izvairīties no darbībām, kas rada nogurumu un neapmierinātību.

Konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” Pelčere pievērsās arī komandas ģenialitātēm, izceļot sešus dažādus tipus. Viņa teica: “Komandas ģenialitātes ir izzinātājs, kam svarīga ir vīzija un mērķis, vienmēr pajautās ‘kāpēc, kāda jēga?’; inovators, kurš vienmēr piedāvās risinājumu ar vārdiem ‘ja nu mēs pamēģinātu…’; analizētājs, kas atkāpsies soli atpakaļ un izvērtēs situāciju; iedvesmotājs, kas spēj motivēt citus; atbalstītājs, kurš ir uz cilvēkiem orientēts un patīk palīdzēt citiem; un darītājs, kam patīk process, noslēgt darījumus un veikt konkrētus uzdevumus.”

“Vadītājiem ir jāmācās un jāsaprot, kā motivēt katru no ģenialitātēm savos darbiniekos,” uzsvēra Pelčere. Viņa norādīja, ka, izprotot katra komandas locekļa unikālās stiprās un vājās puses, vadītāji var veidot efektīvākas un harmoniskākas komandas, kas spēj sasniegt augstākus rezultātus. Lekcijas laikā dalībniekiem bija iespēja veikt testu, kas palīdzēja atklāt katra spēcīgās un vājas puses, lai labāk saprastu, kurās jomās viņi var būt visproduktīvākie un kur nepieciešams meklēt atbalstu vai deleģēt uzdevumus citiem.

Viņa arī brīdināja par ilgstošu uzturēšanos frustrācijas zonās, kas var novest pie izdegšanas un konfliktiem komandā. “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” ietvaros Pelčere uzsvēra, cik svarīgi ir veidot darba vidi, kurā katrs komandas loceklis var pielietot savas ģenialitātes un justies novērtēts. Viņa akcentēja, ka, apzinoties savas ģenialitātes un frustrācijas zonas, cilvēki var labāk saprast sevi un efektīvāk sadarboties ar citiem.

Noslēgumā Elīna Pelčere atgādināja, ka, izmantojot sešu ģenialitāšu konceptu, pārdošanas komandas var kļūt efektīvākas un sasniegt izcilus rezultātus. Viņas uzstāšanās sniedza vērtīgus instrumentus un ieskatus, kas palīdzēs vadītājiem un komandu locekļiem labāk saprast sevi un citus, veicinot izaugsmi un panākumus. “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” bija nozīmīgs solis ceļā uz efektīvākām un motivētākām pārdošanas komandām, un Pelčeres sniegtās zināšanas noteikti atstās paliekošu iespaidu uz dalībniekiem.


953 skatījumi