ALPHA PARTNERS pārdošanas un vadības treneris Guntars Logins 17. oktobrī tiešsaistes biznesa konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” sniedza ieskatu par pirkšanas atmosfēras veidošanu, kas motivē klientus pašiem vēlēties iegādāties piedāvātos produktus vai pakalpojumus. Viņa uzstāšanās laikā Logins dalījās ar praktiskiem padomiem un metodēm, kā, balstoties uz cilvēka psiholoģijas principiem, radīt vidi, kurā potenciālais klients aktīvi izvēlas veikt pirkumu.
“Pārdošanu var iemācīties tikai darot — var izlasīt simtiem grāmatu, bet prakse ir neatsverama un svarīga,” uzsvēra Logins. Viņš atgādināja, ka teorētiskās zināšanas ir būtiskas, taču tieši praktiskā pieredze ļauj pārdevējiem izprast klientu vajadzības un veidot efektīvu pirkšanas atmosfēru.
Konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” Logins pievērsās arī klientu uztverei par pārdevējiem. “Cilvēku neapzinātās ekspektācijas pret pārdevējiem visbiežāk ir negatīvas. Prezentējot savus produktus, pakalpojumus un risinājumus, būt patiesam, bet neaizrauties ar pārlieku lielu sevis slavināšanu un izcelšanu,” viņš teica. Pēc Logina domām, pārdevējiem jābūt autentiskiem un jāveido uzticēšanās ar klientiem, izvairoties no pārmērīgas pašreklāmas.
Viens no galvenajiem akcentiem Logina uzstāšanās reizē bija par pārdošanas spiediena mazināšanu. “Radīt labu pirkšanas atmosfēru nozīmē noņemt pārdošanas spiedienu. Pārdošanas spiediens — pārdevējs no klienta grib sagaidīt atbildi ‘jā!’,” skaidroja Logins. Viņš ieteica koncentrēties uz klienta vajadzībām un ļaut viņam pašam pieņemt lēmumu, tādējādi veicinot ilgtermiņa attiecības un lojalitāti.
Noslēgumā Guntars Logins aicināja pārdevējus attīstīt savas prasmes un nepārtraukti mācīties no pieredzes. Viņa praktiskie padomi un ieskati konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” sniedza vērtīgas zināšanas ikvienam, kas vēlas uzlabot savu pārdošanas pieeju un veidot efektīvu pirkšanas atmosfēru. Ar pareizu attieksmi un stratēģiju pārdevēji var panākt, lai klients pērk pats, bez lieka spiediena un manipulācijām.
1 052 skatījumi