Lai arī pašmāju ražotāji piedāvā daudzpusīgu preču un pakalpojumu klāstu, ne vienmēr tiek izcelts, ka šīs preces ir ražotas Latvijā. Kā no gadu uz gadu liecina biroja “Latvijas Produkts” veiktās aptaujas, patērētāji labprāt izvēlas vietējo produkciju, kura marķēta ar kvalitātes zīmi, tādējādi gūstot pārliecību, ka izvēlas vislabāko sev un savai ģimenei.
“Patērētāji arvien biežāk vēlas atbalstīt vietējos ražotājus, it īpaši krīzes apstākļos, kad zināms – katrs pirkums ir no svara. Laika gaitā pārliecība, ka veikalā izvēloties Latvijā ražotu preci, mēs atbalstām savu valsti un tās mājražotājus, pircēju vidū ir tikai un vienīgi nostiprinājusies,” pauž birojā “Latvijas Produkts.”
Birojs “Latvijas Produkts” jau samērā ilgstošu laika periodu sniedz atbalstu vietējiem ražotājiem un pakalpojumu sniedzējiem, piešķirot tiem ne tikai nacionālās kvalitātes zīmes, bet sniedzot tiem arī plašas publicitātes iespējas, tādējādi popularizējot Latvijas preces, par kurām rezultātā parādās ļoti liela patērētāju interese.
Arī paši ražotāji atzīst, ka kopš dalības “Latvijas Produkts” programmā, pieaugusi interese par viņu piedāvātajām precēm un parādījušās iespējas paplašināt savas ražotās produkcijas noieta tirgu.
Vietējiem uzņēmumiem šobrīd ir iespēja pieteikties trīs dažādām nacionālajām kvalitātes zīmēm. “Latvijas Produkts” ir kvalitātes zīme, kas norāda uz divām galvenajām preces vai pakalpojuma iezīmēm – izcelsmes vietu (Latviju) un kvalitāti. Savukārt kvalitātes zīme “Quality Product of Latvia” veidota ar mērķi Latvijas produkciju popularizēt un izcelt ārvalstu tirgū. Savukārt kvalitātes zīme “Dabīgs Produkts” veidota ar mērķi veicināt dabīgu produktu patēriņu Latvijā, informēt sabiedrību par iespējām un nozīmību izvēlēties savā uzturā lietot dabīgus Latvijas produktus, kas nesatur kaitīgas vielas un tā ražošana nenodara ļaunumu organismam un dabai.
Kvalitātes zīmes izveidotas, lai piešķirtu Latvijā ražotiem produktiem identitāti, tādējādi veicinot produktu un uzņēmumu atpazīstamību, apliecinot to kvalitāti un pastarpināti veicinot vietējās produkcijas pārdošanas apjomus Latvijā un ārvalstīs.
Uzņēmumi, kuri izmanto kādu no uzskaitītajām nacionālajām kvalitātes zīmēm, vienlaikus var izmantot arī plašas publicitātes iespējas to atpazīstamības un pārdošanas apjoma pieaugumam.
Plašāk: http://pieteikums.lv/latvijas-zimoli
2 440 skatījumi